به مناسبت هفدهم مهرماه روز جهاني كودك مركز بهداشت شهرستان طبس با اجرای برنامه هایی این روز را گرامیداشت و خدماتی در زمینه سلامت کودکان و بهداشت روانی آنان انجام داد.

 طبس- سرپرستی یزدفردا: به مناسبت هفدهم مهرماه روز جهاني كودك مركز بهداشت شهرستان طبس با اجرای برنامه هایی این روز را گرامیداشت و خدماتی در زمینه سلامت کودکان و بهداشت روانی آنان انجام داد.

به گزارش روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان طبس به مناسبت روز جهاني كودك نونهالان مهدكودك شكوفه هاي رضوي با حضور در شهرك ترافيك دبستان سمای دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به صورت عملي، فيلم و انيميشن با برخي از قوانين راهنمايي و رانندگي آشنا شدند.

در اين برنامه كه به دعوت واحد بهداشت خانواده مركز بهداشت شهرستان و با همكاري معاونت راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي و آموزشگاه هاي سما و شكوفه هاي رضوي برگزار شد، نونهالان پس از حضور در شهرك ترافيك و شركت در كلاس آموزشي اين شهرك با تابلوها و علائم راهنمايي و رانندگي آشنا شدند.

همچنین در اقدامی دیگر، بهداشتكار دهان و دندان مركز بهداشت شهرستان طبس با حضور در مركز پيش دبستاني شكوفه هاي رضوي تعداد 130 نفر از نونهالان اين مركز را از نظر سلامت دهان و دندان معاينه نمود.

بر اساس این گزارش، در هفته كودك مركز بهداشت شهرستان طبس با همكاري آموزشگاه هاي سما و شكوفه هاي رضوي اقدام به برپايي ايستگاه نقاشي با موضوع كودك و نوجوان در دبستان سما نمود.

دكتر جواد سهيلي سرپرست شبكه بهداشت و درمان و دكتر احمد توكلي سرپرست مركز بهداشت شهرستان طبس با حضور در مراسم یاد شده از همكاري مسئولين دستندرکار تقدير و تشكر نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا